Egentligen svamlar jag nog inte

Funderade precis lite på dom här svammel inläggen jag skriver ibland. Lite som det jag skrev precis innan, och som säkert detta kommer bli. Hur kul är det liksom, tänkte jag.

Men sen kände jag att det är ju faktiskt mina tankar och funderingar. Det hade ju varit en sak om det bara stått "Himlen är blå, gräset är grönt, tomaten är röd" - det kanske inte varit så intressant. Men nu (i förra inlägget då) var det ju mina tankar om ommöbleringen, och nu om dessa inlägg.

Så egentligen svamlar jag nog inte, även om det verkar så eftersom jag tänker så mycket hela tiden och försöker hinna få ner allt här, innan det är borta igen. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Hellre ärligt svammel än krystade ord, urk!!

2009-03-15 @ 12:28:41
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Japps, håller med Jasas :D

2009-03-15 @ 13:29:08
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0