Det kom några tårar faktiskt

Jasas: DET hade jag helt glömt bort, whops..!

Anneli: Haha jag vet inte det riktigt faktiskt.





Mm-mm, det finns nog inget godare än min kyckling(får man kalla det?)gryta! Och så ris till det, vattnas nästan i munnen igen trots att jag är proppis, haha! Men det var riktigt gott, och så gjorde jag ordentligt idag med lite större bitar och kokosmjölk. Fy fasen så gott alltså! Fast lite starkt, det kom några tårar faktiskt hehe.

Ska försöka komma i säng så snart Oscar kokat färdigt riset (blev lite lite, huppsan) så jag får matlådor. Och mycke sås blev det, så det blir saftigt och gott! Längtar redan till morgondagens lunch, haha! Men trött är jag, både här och var så det ska bli gott att få nana igen. Man gör det alldeles för sällan.

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Som du skräms människa! Blev ju rädd då jag såg din rubrik! Tur att det bara var maten, dock! Sov så gott Bosse-Bo! Trivs j-gt bra med att ha "dig" i min mobil, tihi!

2009-03-17 @ 21:12:10
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0