Det får man väl?

Jasas: Jaa, jag har hört att det finns några som tyckt den varit bra, hah. Men jag är nog mest deppad över att Nina inte gick vidare.

Anonym: Blondinbella..? Och analklåda?





Har inte så mycket att säga egentligen, mer än att Blogkoll/Bloglovin' inte funkar alls idag så jag kommer inte in på bloggar. Eller in kommer jag väl men jag orkar ärligt talat inte sitta och klicka runt på alla jag tror jag vill kolla, så det får vänta. Vi ska dessutom bara äta och sen åka och checka Willys, så det gör inte så mycket än.

Så jag har inte varit så lat som i helgen. Då hade jag ingen lust eller ork att läsa bloggar så när jag satte mig med det igårkväll hade jag 92 nya inlägg. Och fler blev det ju allteftersom jag läste för det tog ju sin lilla tid och folk bloggade ju under den tiden. Men, idag är det inte mitt fel. Mer än att jag inte hinner/är hemma.

Och det får man väl?

Kommentarer
Postat av: Emma

hur funkar det där egentligen? Har inte skaffat det för att jag inte förstod mig på det =P

2009-03-10 @ 13:11:22
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

Haha, ja du ska ju inte känna dig tvingad att läsa - det ska ju vara kul! Själv så kan jag inte låta bli :)

2009-03-10 @ 13:16:03
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0