Vart tog festen vägen?

En ny morgon. Vaknade precis efter 8, av mig själv. Kände att det var lika bra att gå upp då. Strax dags för frukost här i huset också. Sen får vi se vart dagen blir av med allt som ska till.

Satt och väntade på världens brakfest igårkväll. Grannarna hade satt upp en lapp i torsdags om att dom skulle ha studentfirande igår så om det störde skulle man komma och säga till istället för att ringa och klaga till hyresvärden på måndag. Lite smått agressivt, men ändå.

Men när Oscar inte hade hört nåt alls när jag kom hem så tänkte jag att dom förvarnade väl ändå inte för att dom tänkt börja mitt i natten? Men jag tror jag hörde nåt tjoande en-två gånger på hela kvällen?

Och då var det inte direkt nåt över det vanliga så egentligen var det en rätt lugn kväll. Vet inte om folk brukar ringa varje måndag och klaga på att dom stör på helgerna och så ville dom inte ha nåt för studentfirandet eller nåt, jag vet inte men jag tyckte inte det var farligt, så ja. Men men, så kan det vara.

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Skönt då det är åt det hållet iaf :)

2009-06-06 @ 10:22:00
URL: http://jasas.se
Postat av: Marina

gött hihi!

här hördes det lite tjo och tjim runt 01..sedan var det tyst också... småskumt hehe.

2009-06-06 @ 10:34:49
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0