Världens bästa pojkvän

Har man världens bästa pojkvän eller har man världens bästa pojkvän när klockan är mitt i natten och vi har gått och lagt oss. Jag börjar med att tjöta hål i huvudet på honom, för att jag inte är trött. Han ligger snällt och lyssnar trots att han är jättetrött och egentligen vill sova.

Efter en stund ställer han ultimatumet, antingen går vi upp eller så försöker vi sova. Vi går upp! Och så frågar jag vad han ska göra uppe, tänkte spela svarar han. Neej, tråkigt. Eller jo, koppla in Xbox:et till mig! Och det gjorde han så nu ska jag spela Xbox, iih!! Tur att jag har världens bästa pojkvän!!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Trevligt, trevligt. Jag är inte heller trött ;p

2009-06-12 @ 00:13:38
Postat av: Annika

Jag var inte heller trött igår men fick snällt sova ändå, vi har iof inget Xbox så annars hade kanske jag med suttit och spelat! :)

2009-06-12 @ 14:08:53
URL: http://anniia.blogg.se/
Postat av: Marina

aww gullig han är =)



och hehe jag blev fundersam när du dkrev till Marina här nere..kom på sen at det var ju inte jag ;)



KRAM

2009-06-12 @ 15:46:59
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0