Utkast: Marina : ...

Marina: Tack, det hade jag!

Chathrine: Haha, det kunde jag väl tänka mig! ;) Men den är den bästa jag smakat, okej? Hehe.





Jag såg precis en så... söt? reklam. Söt, eller lite sådär att den flög rakt in i hjärtat. Och jag som aldrig ser reklam egentligen, men nu såg jag Filip från Nya tider så jag var tvungen att spola tillbaka, hah!

Tror inte jag såg hela men därifrån jag såg så satt en liten unge i badet, och mamman står bredvid och tittar på sitt sköljmedel. Och så häller hon i det i badet. Ehh, jaha? tänkte jag.

Sen kommer "Filip" och häller ner typ rens från trädgården, i poolen, där nån är och simmar.

Och så kommer nån text i stil med "Verkar det konstigt?" upp. Och sen står det "Det händer varje dag i Östersjön". Och ja, det var ju konstigt. Men kanske inte om man hade varit Östersjön.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha, ja, den var bra :)

2009-06-27 @ 14:09:06
Postat av: Hanna (at) Jasas.se

Jag tycker det är en bra jämförelse. För visst tycker man det är konstigt beteende. Men ja, jag tycker dem lyckats bra med den :O

2009-06-28 @ 23:26:03
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0