Tjejsnack # 8

Ärlighet

1. Säger du till om du får för mycket tillbaka i kassan?
Om jag vet om det och tycker att dom "förtjänar" det så säger jag till. Här på vårat McDonald's är dom alltid så griniga så när jag fick tillbaka för mycket så kände jag att det var plåster på såren när dom varit så otrevliga, haha!
2. Berättar du för din bästa vän om dennes partner är otrogen?
Då ska jag ju vara väldigt, väldigt säker på det. Inte säga "jag tror..." men jag hade nog velat att nån som vetat till 100% att jag blivit bedragen, skulle berättat för mig så ja.
3. När förskönar du sanningen för att inte såra någon?
När det gäller smak. Alla har olika och jag tycker inte man försöknar när man säger "Jag hade nog inte velat ha dom skorna, men kör på dom om du trivs!" men annars så säger jag vad jag tycker.
4. I vilka situationer kan man vara för ärlig?
På ett sätt i alla och på ett sätt aldrig. Det är lite som förra frågan, man kan välja hur man säger det, "fy faaan vilken ful tröja, du är bäng som köper den!" är kanske... lite fel att säga.
5. Står du i alla situationer upp för din åsikt?
Ja, jag står för dom men jag kan ibland välja att inte dela med mig av mina åsikter. Beroende på situationen väljer jag att vara tyst om jag inte får frågan, men i så fall står jag för vad jag tycker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0