Tjejig kväll

Nåt lite roligare är att jag fick ett SMS från Carina/chefen förut som hon skickat till alla tjejor i butiken och frågat om vi hade ledigt från våra pojkvänner på lördag för då tänkte hon samla oss brudar från jobbet hemma hos sig på lite mat och dricka! Klart man är på, ska bli skit kul verkligen!

Krockar ju med lite annat, eller på sätt och vis. Vi ska in på Puttis kalas på förmiddagen för hon fyller år på tisdag. Sen skulle vi ha åkt med mamma och dom till deras bekanta som har knyt-picknick och haft lite mysigt där. Men då får vi åka hem istället så jag kommer till Carina sen (och Oscar får spela med Karl).

Sen på söndag ska vi till en... ja spåkvinna är nog fel ord men jag vet inte vad man kallar henne, mer än Siv, men ni förstår nog ändå. Så det blir ju inte hela natten lång för mig för vi åker förmodligen före 10 på söndag morgon. Men några timmar hinner jag ju vara med goingarna, och kul som fan ska det bli!

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

FAN VAD KUL! :D Det med chefen och det med Siv på söndagen. Du får inte glömma att uppdatera i riklig detalj sen :D PUSS!

2009-06-03 @ 22:32:51
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Såg du inte filmen på Pelle? Knasigt, alla andra har kunnat se?

Skoj med tjejig kväll :) Synd att det krockar, men iaf!

2009-06-03 @ 23:33:30
Postat av: Marina

wiho låter helnice! :)

2009-06-04 @ 11:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0