Studenten och studenten

Idag tar sista kusinen studenten, ja sista som är i min ålder. Sen är ju småpluttarna kvar som har typ 12-15 år kvar. Och så Anton då. Men idag tar den lillaste av dom stora kusinerna studenten.

Lite tråkigt att inte kunna vara där. Jag har varit med på tre av fem på mammas sida, och fem av sju på pappas. Hade jag kunnat köra hade nog jag och farmor åkt men nu blev det ju inte så eftersom lämpet gått ut. Men ja, han klarar sig nog fint ändå, lillkussen!

Fast när jag sitter här och funderar, kommer jag på att jag har ju faktiskt en kusin kvar, som tar studenten snart. Hon är året yngre så snart borde det väl vara dags.

Så det bara är jag i hela familjen som inte tagit studenten, liksom.

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Det känns helt konstigt att folk tar studenten nu. Alltså att det redan är studenttider. För jag har inte riktigt fattat att det är JUNI månad nu!



Också har vi ingen i år som tar studenten.. så det är nog därför, mycket också, som man inte hänger med :)

2009-06-04 @ 16:46:53
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0