Prosit, Bloglovin'

Whops, jag har nog råkat smitta Bloglovin' med min förkylning! Jag går in på en av grupperna, klickar på det första olästa inlägget, och gör sen samma på nästa grupp. Kommer in på en helt annan blogg, som jag var inne på tidigare idag och kollar om jag bestämde för att följa den.

Då har jag helt plötsligt inga nya inlägg, från 12 för några sekunder sen. Och jag har gått in på två. Den matten går inte riktigt ihop, tycker jag. Så jag klickar och klickar, uppdaterar och uppdaterar. Sen! Ja, dom är tillbaka!

Tror allt är frid och fröjd men så suck, blir det samma sak igen. Och helst så finns det ju en remsa längst ner i skärmen, så man kan klicka sig direkt till nästa olästa istället för att klicka på inlägg för inlägg. Bara det att när jag hann trycka på den en gång, så sa den att det var tomt efter två inlägg, när det fanns tre kvar.

Bah, jag som skulle in och städa där så vi får väl se hur det blir med den saken, och resten. Prosit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0