Och du Hanna...

...tack för alla kommentarer, nu är lusten på topp igen!!
Och NEJ, det är så sjukt för jag ville inte - inte ens lite! Haha, jag är så stolt över mig själv och mitt kontrollbehov! *klappa oss på axeln, ge oss kaka*
Jag tänkte också gjort det men glömde när jag väl var där, mööh. Men jag funderar på att göra det till nästa gång, och åka själv, hah! Känner mig så elak, men jag blir så frustrerad på mina tankar!
Wiih, hoppas nån av oss vinner! ...vad nu chanserna är på det, hah!
Hahah, jaa du, hur man inte kan gilla majs? Bra fråga? Han kan ju äta det men tycker inte det är super gott så kan han låta bli att göra det. Som med de flesta grönsakerna. Förutom gurka.

Så, ett inlägg bara till dig Hanna, tihi!

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Haha, känner mig vääääldigt hedrad, -ler från sida till sida- (brett då, vill säga) HAHAHAH :D

2009-06-11 @ 10:19:01
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0