När tiden stod still

Sen var det så lustigt i Sims förut. Eller lustigt, jobbigt snarare.

TIll att börja med så stannade klockan, så min arbetsnarkoman som älskar jobbet och blir på dåligt humör när han varit ledig för länge, höll på att missa jobbet för den stannade en timme innan han skulle åka. Så jag fick köpa vanliga väggklockor och ha på väggen för att ha lite koll, men glömde ju liksom kolla dom.

Plus att man blev ju aningens veckovill eftersom det hela tiden stod "Fre 6.59" och så var det helt plötsligt söndag morgon. Men som om det inte räckte...!

Mätaren dom har över huvudet som visar hur långt det gå med färdigheterna, stannade också. Nu är trean lättare att se hur långt man kommit, när man väl slutat, men ändå. Lite irriterande att ha den över huvudet. Speciellt när den ena fick två stycken, i olika färg. Så det var bara att avsluta och ännu har jag inte testat än.

Men jag hoppas och tror att det funkar bra nästa gång jag sätter mig, eller hur!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Men, vad är detta för nymodigheter? Verkar inte göra (sims)livet nämnvärt lättare ;)

2009-06-24 @ 21:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0