Lady Thirty

Marina: Vad kul att det fick dig att må bra! Får tacka Emilia och hennes fyndighet, tihi!





Jag brukar inte haka på sånt här, men jag såg att det var tävling hos en tjej jag aldrig tidigare hade besökt, men som jag tyckte målade häftiga bilder. Hon målar på ett snyggt och speciellt sätt tycker jag.

Det man kan vinna hos henne är ett porträtt, målat av henne då. Av sig själv eller vem man vill. Pojkvännen, hunden, mormor eller kusinbarn. Det är bare och välj - om man nu vinner.

Hur tävlar man? Jo! Man går in till Lady Thirty och kommenterar. För en extra lott i den hela, länkar man även henne i sin egna blogg precis som jag har gjort här i meningen innan. Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Lady Thirty

lycka till i tävlingen :D !

2009-06-10 @ 19:18:02
URL: http://ladythirty.blogspot.com
Postat av: Jasas.se

Jag är också med och tävlar nu.. må den bäste av oss (och alla andra 1OO) vinna :D

2009-06-10 @ 22:03:25
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0