Jag mår jobba bra

Anneli: Det kan jag lova att den är! Det blev ingen flyga-på-moln-känsla som förra (och första) gången, men fortfarande så jag tyckte den var god. Vet inte vad det är för "fel" på alla andra som jag inte gillar, men denna är toppen!





Tänkte bara slänga in några snabba ord, så jag inte glömmer det. Det blev att jag skulle jobba idag. Mår mycket, mycket bättre idag så jag kände att det var lika bra att komma ut lite, tjäna lite pengar, och släppa ut chefen i solen.

Dessutom skulle vi tydligen "bara" trimma butiken och fixar skyltar och det blev jag så pepp på! Vet inte varför men när jag läste det så skrek det inom mig YES! Lär väl sluta att jag står och fyller upp dynor och så, som varje gång jag varit där, men ändå. Malin W har ju faktiskt varit där hela veckan, så det kanske är ordnat.

Ne, ska få på mig lite kläder efter duschen och i mig lite frukost. Sen var det en del bloggar som skulle läsas och tiden lyckas alltid gå. Efter 11 ska jag ju bege mig här ifrån, så lite hinner jag och resten får vänta.

Ha en toppen dag om vi inte hörs förrän ikväll!

Kommentarer
Postat av: Marina

ha så kul på jobbet!

2009-06-26 @ 13:52:00
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0