Fina fötter

Mm vad gott. Har precis suttit i badkaret och rakat benen och peelat fötterna! Jag som har sån fotfobi och hatar att se andras fötter och visa mina egna är inte jätteförtjust i sommar.

Nu blir det förmodligen så att jag måste gå barfota i skorna på fredag och då får jag ju göra det bästa av det värsta och i alla fall ha fina fötter att visa upp. Och benen måste ju så klart vara rakade när jag ska ha på mig leggngs, hah! Eller så klart och så klart, men för mig är det så klart.

Gott att ha lite småspa. Och så lyssnade jag på Miss Li. Jammi jammi. Magen börjar kurra så snart är det dags för mat här, om en 45 minuter eller så. Men nu, ska jag smöra in mina fötter med softening foot lotion!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Gött! :D

2009-06-17 @ 13:36:47
Postat av: Hanna (at) Jasas.se

Så snäll du är mot dina fossingar.. då blir dem glada och håller länge länge :)

2009-06-17 @ 23:06:02
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0