En lista till er!

Jag måste ju också lägga upp denna listan, för att se vad ni andra tycker om mig och vår... relation kan man väl säga :) Hoppas att ni orkar ta er tid att svara!

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Hur tror du jag är som person?
5. Skulle du kunna krama mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. Har vi träffats någongång?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

Kommentarer
Postat av: Anneli

1. Vem är du? Anneli

2. Är vi kompisar? Ja, det hoppas jag! ;)

3. Hur och när träffades vi? Bland alla klubbar på lunar, en gång i tiden ;)

4. Hur tror du jag är som person? Glad, sprallig och envis.

5. Skulle du kunna krama mig? Definately!

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. Hoppetossa! ;) Du känns så sprallig och glad - ja, hoppig och skuttig ;)

7. Beskriv mig med ett enda ord! GLAD

8. Vad var ditt första intryck av mig? Som jag beskrivit ovan.

9. Är du fortfarande av samma åsikt? Ja, även om jag - tack och lov - har upptäckt att du är mänsklig emellanåt ;)

10. Vad påminner dig om mig? Finland och Göteborg

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? Något jag upplever att du verkligen vill ha, påminn mig så skriver jag det i mitt nästa mail.

12. Hur bra känner du mig? Lär gärna känna dig bättre!

13. Har vi träffats någongång? Inte IRL

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? Nej, LOL, men bara för att jag redan haft den en gång ;)

2009-06-13 @ 13:43:41
Postat av: Hanna (at) jasas.se

1. Vem är du?

Jag är din kuk - Hanna :D

2. Är vi kompisar?

Ja det är vi! Iaf från min sida.

3. Hur och när träffades vi?

3 år sen kanske. Genom lunarstorm.

4. Hur tror du jag är som person?

Du är omtänksam ärlig och så himla fin!

5. Skulle du kunna krama mig?

Oh yes, utan tvekan!

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.

KUK, för att det är en intern grej mellan oss (L)

7. Beskriv mig med ett enda ord!

KUUUUUUUUK (hahahahah).

8. Vad var ditt första intryck av mig?

Envis och rakt på!

9. Är du fortfarande av samma åsikt?

Ja-a :) Men det har ju alltid varit på ett bra sätt!

10. Vad påminner dig om mig?

Namnet Jenni, Oscar, kramdjur & göteborska.

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

Ditt och Oscars drömhus!

12. Hur bra känner du mig?

Känner nog dig ganska så bra.. typ :)

13. Har vi träffats någongång?

Nej :| Men nå'n gång blir det nog :)

2009-06-14 @ 16:41:53
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0