Du är 20 nu, get used to it

Jag har inte riktigt fattat att jag faktiskt fyllt 20, det är min enda förklaring.

När vi pratade om det här med bilen och övergångsstället, så skämtade vi om att skriva en arg insändare till lokaltidningen. Och så sa jag att jag skulle underteckna med "Arg tonåring" eller nåt sånt.
Sen kopplade jag. Vaddå tonåring? Jag är inte tonåring?

Tidigare på posten hade jag fått brev från Västra Götalands sjukvård och blev lite orolig vad sjutton det var. Tills jag såg i fönstret att det var från ekonomiavdelningen. Ehh, va? Vad vill dom mig?
Jo men dom önskade sig 258 kronor för mina två timmar på akuten.

Kommentarer
Postat av: Hanna (at) Jasas.se

Härliga pengar, eller inte. Björn har faktiskt fått FRIKORT (pga av alla undersökningar och grejs) så han betalade bara 2O kronor senaste besöket på VC. HAH!

2009-06-16 @ 02:52:13
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0