253, lite segt

Dom har nån sån grej på Facebook, där man testar hur många gånger man kan klicka på 30 sekunder. Jag avancerade från 176 till 220 klick och tyckte jag var lite duktig.

Oscar, hans bror och deras kompis är ju störda på att sitta och bara klicka sådär. Finns på TV-spel och då är det ingen idé att ens försöka om man inte är på, för dom är som sagt störda.

I vilket fall så när Oscar hörde det tyckte han att jag skulle skicka till dom tre, vilket jag gjorde. Och så testade han nu, med kommentaren "Jag var lite seg där ett tag" när han får 252, haha!

Men så ser jag att kusinen som gjorde det först, fick 257 så då var han inte SÅ bra. Så Oscar testade igen och fick 261. Han ska inte försöka slå Karl nu.

Han fick 326. Antal klick. På 30 sekunder.

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Oj.. här kan man ju tydligt se ett tidsfördriv :P

2009-06-11 @ 15:37:04
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0