12 frågor

1. Hur gammal är du om fem år? Jag är 25 år, wiihaa!
2. Vem kommer du att tillbringa minst två timmar med i dag? Oscar, mamma, Anton och Anders (Malin, Patrik, Rebecca, Carina, Pernilla, Jessica och Moa HAR jag spenderat två timmar med idag, jag Oscar också).
3. Hur lång är du? 167 centimeter om jag sträcker på mig
4. Vilken är den senaste filmen du sett? The Mist.
5. Vem ringde du senast? Oscar, bad honom kolla när bussen hem gick.
6. Vem ringde dig senast? Mami, vad jag kan komma ihåg.
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Kan jag väl göra"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ofast SMS, funkar anytime och anywhere.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Separerade, de har aldrig varit gifta.
10. När såg du senast din mamma? I fredags, tror jag?
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/gröna.
12. När vaknade du i dag? 5.45 ringde klockan, 7-10 minuter senare var jag uppe. Vaknade...? Hmm ja, vid 9.30 kanske? Hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0