What's going on?

Jasas: Kebabpizza, som där har förutom kött och sås sallad, gurka, tomat och pepperoni på, smaskigt!
Åh så gulligt, så betyder den lite extra för dig också :) Jag kan säga att du har inte missat nåt! Det är typ dom som är bäst, tills det spårade ur. Hmm ja, det har ju hänt en del under alla säsonger men kan kan väl säga att allt löste sig :) Michel hade nån konstig sjukdom och fyra år senare sågs alla kompisar vid graven, och gick sen in i solnedgången typ.

Anneli: Hehe jag kan förstå om du inte gillar den så värst, det är ju som sagt dom första säsongerna som är bäst och det var ju tre år sen dom gick på TV:n ;) Så du får tycka att det inte verkar bra, hehe.
Haha, här var det tvärtom, typ. Oscar tyckte att jag skulle kontrollräkna och jag sa bara att det orkar jag inte, funkar det så funkar det och annars får jag ju på ett ungefär rätt. Men han tyckte jag skulle gå 20 steg och se om det funkade men ahh, så värstans noga är det ju inte!





Jag undrar vad det är som händer här egentligen. Att det ränner amublanser och brandbilar här titt som tätt har vi vant oss vid nu. På gården ovanför oss, så vi ser det ju från sov- och vardagsrumsfönstret. Här i huset har vi haft polisen åtminstonde en gång. Man blir liksom inte förvånad längre.

Förrän igår kväll. Jag hade somnat och så springer Oscar upp, jag fick inte riktigt klart för mig varför och försökte somna om. Så kommer han tillbaka och säger att en ambulanshelikopter har landat här i närheten, och att en ambulans stod här utanför. Efter funderade han på om det var en polisbil för han hade bara sett ljusen.

Man undrar ju vad katten som hänt när det kommer en helikopter. Har försökt kolla runt på tidningarna men inte hittat nåt. Och så undrar folk, varför vi inte känner oss säkra och inte trivs här?

Kommentarer
Postat av: Hanna (at) jasas.se

Men herregud, så turbolent! Här är det ju så lugnt så här ser man varken poliser eller ambulanser, och desto mindre brandbilar.

2009-07-07 @ 10:46:58
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Men oj! Nej, förstår att ni inte känner er säkra... Brandbilar hör vi ganska ofta, men de rycker ju ut kanske 500 meter härifrån, så det vore konstigt annars ;p

2009-07-07 @ 14:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0