Vad gör ni egentligen? Krya på er!

Fick precis veta att min faster ligger på sjukhus... Hon hade fått två blodproppar i lungan, fy! Ringde och skällde på pappa för att han inte berättat för mig men han trodde att farmor ringt mig när hon ringt honom.

Men icke, så får man höra det från kusinen på Facebook. Vad vore vi utan Facebook liksom?

Så passade han på att berätta att ena ingifta farbrorn hade klippt av sig en bit finger..! Typ halva nageln, så det gick inte att få på igen. Bara att vänta på att huden ska växa dit, huu...


- Vad var det där?
- Det var en bit av ditt finger!

Kommentarer
Postat av: Hanna (at) jasas.se

Nämen usch, krya på dig från mig med!



Tur att facebook finns, ja.. annars hade du ju inte vetat!

2009-07-12 @ 22:18:25
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0