Vad är klockan?

Jasas: Haha, vad lustigt! Egentligen skulle jag inte jobbat helg, men hon som skulle bytte med mig. Fan vad coolt, ska jag tänka på dig hela veckan när jag jobbar att det gör du också!
Jaa, nu är det ju bara mumsig mat, inget som man liksom "jaja, jag får väl äta det då" och det gillar vi!





Usch vad det är jobbigt att sova när det är sommar. Man tror, ännu mer än på vintern, att man försovit sig. Det är verkligen min mardröm, att försova mig så alla står argt och väntar. Jag hatar det.

Försov jag mig till första lektionen i skolan, kom jag alltid till nästa. Inte smyga in mitt i och störa och alla undrar var man varit. Jag hatar verkligen att vara sen. Även om ingen direkt blev arg i skolan, mer än läraren.

Men på vintern kan jag vakna ibland, då är det ju mörkt hela tiden när man sover, men då vaknar jag kanske vid 5 och tror jag försovit mig. På sommarn är det ljust som dagen, vid 5.

Tror det varit 6, 6.30, 7.30 och till sist 7.50 som jag vaknade. Eftersom klockan stod på 7.57 så kände jag ingen idé i att ligga kvar och invänta spelandet, så jag gick upp själv istället. Lite utvilad.

Så nu, ska jag gå och sjunga Fjukoost! Fjukost, fjukost, fjukoost! till Oscar, hoppas att han vaknar glatt och fort och kommer och håller mig sällskap vid bordet. För nu är jag hungrig, och snart ska jag åka.

Kommentarer
Postat av: j a s a s . s e

Ja men jag jobbar mesiga turer :P Eller idag jobbar jag 14-21.15, imorn 8.15-13.15 och sen 7.30-12.30 på ons och tor :P

2009-07-20 @ 08:56:58
URL: http://jasas.se
Postat av: Marina

hej inte kommenterat på ett tag.-men önskar dej en bra dag! (oj rimmade visst hihi)

2009-07-20 @ 12:29:49
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Hoppas du har en bra dag! :D

2009-07-20 @ 18:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0