Långa dagar

Ninu: Ja, det är verkligen skit. Självklart ska det überallergiske hitta den mest kattgalna familjen som finns, hehe. Tack!

Marina: Tack, det hoppas jag också! Kram tillbaka!

Jasas: Hahaha ja, absolut! Blev så chockad när jag hittade den i lådan, har aldrig sett att vi får reklam så, "som alla andra". Kan ju vara ny/sommarbrevbärare eller nåt.
Aw tack, ibland får jag allt till det i köket, hehe. För övrigt gömde jag dom gröna paprikorna för dig :p Eller ja, dom såg inte så fräscha ut och du skrev att allt utom paprikorna såg goda ut sist, och så trodde jag det var dom gröna bara. Haha!

Anneli: Det är bara att komma och ta för sig, finns gott om matlådor, hehe.
Okej, jag ska orka mig på Barnhemmet då alltså? Trots att den är på spanska? För egentligen så vill jag ju verkligen se den...





Goder morgon alle sammen.

Idag är ingen vanlig dag för det är tre av mina kusiners födelsedag och även födelsedag till en kompis till Oscar. Så jag har grattat utav bara den på Facebook idag, haha!

Är trött som ett as, önskar det vill gå över nån gång för inte ens duschen hjälpte idag. Får se om det blir kaffe på jobbet sen så man vaknar till. För idag blir det en lång heldag. Gäsp. Men sen är det bara imorgon kvar, och så är jag ledig på fredag. Helgen är ju relativt kort på sex och fyra timmar, istället för nio.

Sen är det öppning till stängning hela nästa vecka, även helgen, förutom tisdag och onsdag då jag är ledig. Så nu ska jag pilla i mig lite frukost och göra mig i ordning för dagen.

Hoppas ni alla får en bra, och kanske lite solig, dag! ...ser ut att kunna bli soool idag!

Kommentarer
Postat av: j a s a s . s e

Men vad du är gullig :D (jag tycker tyvärr(!) inte om paprika överhuvudtaget) :(



Jag har också varit trött hela dagen, väldigt ovanligt för att vara mig. Kanske är något i luften?

2009-07-22 @ 17:39:18
URL: http://jasas.se
Postat av: Anonym

Jag är säker på att vi hittade den gratis med svensk text ;)

2009-07-22 @ 21:03:21
Postat av: Anonym

Anneli som kommenterar här, men det vill blogg.se tydligen hålla hemligt! :p

2009-07-22 @ 21:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0