Nersutten soffa

Anneli: Ne det är mycket möjligt att det är så för min del, men tyckte det bara var så lustigt att vi var tre, som fick samma ont. Och i hälen just, kan inte komma på nån gång innan jag haft ont i hälen, hah!

Jasas: Mja, egentligen ska vi ju stålhetta eftersom vi är på lagret men dom är ju ännu värre. Jag går ju i mina foppa och tycker det är helt underbart. Sen är väl inte jag egentligen den som ska sätta press, tror inte dom är så villiga att lägga pengar på en som "bara" är extraanställd.
Haha nee, jag vet inte ibland får jag lite dåligt samvete för det känns som man kanske kan uppfatta att jag är trevlig som att jag flirtar - kommer jag på efter. Men det är ju inte med flit och jag har ju ingen aning om jag får "svar", haha! Kan väl inte tänka mig att det är nån som vill flirta med mig liksom, hmm...





Ja, jag sitter kvar i soffan. Men handlat har vi gjort men pappa får vi gå till på onsdag eller så. Kände bara att jag inte orkar nu när jag har en ledig dag. Och jag vet ju inte om han ska iväg/ha hem nån idag för det är ju ändå fredag. Ja, man kan ringa och fråga men ah, det kommer ju fler dagar.

Oscar tittar på Batman och jag slänger ett öga då och då. Sen ska vi se Samantha Who? som det kom dubbelavsnitt av igår. Är på sitta-och-mysa-i-soffan-och-se-på-nåt-bra-humör idag.

Oopsi, kom på att vi måste ju ut och gå sen då, för att få dom där 10.000 stegen. Är ju så nära nu ändå. Fyra av sju dagar avklarade liksom. Och en vecka ska jag väl ändå kunna ut och röra mig vad som är normalt. Speciellt eftersom min rygg mår så mycket, mycket bättre också. Ah, glädjetårar.

Kommentarer
Postat av: j a s a s . s e

Ja men foppa är ju bra! Om det är riktiga? Jag har dem riktiga foppaskorna och har aldrig någonsin haft ont i varken fötter, ben eller rygg pga av det. Hade ett par vanliga sandaler förr och då kändes det i fötterna efter ett arbetspass. Ganska häftig känsla, faktiskt :)

2009-07-24 @ 18:34:31
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0