Trött, tröttare, Jenni

Jag är trött, det är allt jag säger. Oscar ville se Meet the Family (Släkten är värst) så han tittar och jag slöar här framför datorn och slänger ett öga ibland. I love bärbar, yes. Han har aldrig sett tvåan, så den är väl på ingång.

Imorgon är jag ledig och har planerat dagen tills eftermiddagen, förmodligen. Tanken är att duscha, äta frukost, handla, hälsa på farmor, äta, gå till pappa och sen hem och se vad dagen blir av. Sen eventuellt upp till mamma på lördag så är allt "avklarat" och jag kan vara ledig när jag kommer hem på söndag.

Inte för att jag måste hälsa på folk, men för att jag vill. Och helgen som är korta dagar är så skönt när man kan komma hem och sitta och sen bara "OJ, är klockan inte mer än så?!" eller vara trött och stressa iväg på annat.

Bloggningen får vara som den är, under tiden. För jag är som sagt trött.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hoppas att du sover gottigt nu då :D

2009-07-23 @ 23:38:09
Postat av: j a s a s . s e

Jag börjar också bli tröttis nu.. kul att träffa folk juh! :)

2009-07-24 @ 00:16:26
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0