Så var morgondagen gjord

Anneli: Så är det här idag också. Men lite har jag fått gjort ändå.

Ann-Sophie: Eeexakt! Inte många knyck som blir gjorda nu!





Ojoj, SMS:en väller in och så vart hela morgondagen borta också.

Tidigare SMS:ade Annelie som jag går på massage hos, och kollade så jag kom ihåg min tid hos henne imorgon. Det gjorde jag icke så det var tur att hon påminde mig.

Nyss skickade Carina och frågade om jag inte ville jobba imorgon, och det var det ju klart jag ville! Tur i det hela så är det en kort dag (12-17) och dessutom så passar det så perfekt att jag har tid 17.30 hos Annelie, bussen är framme 17.20 och det tar tydligen 10 minuter att promenera till henne, helt perfa!

Ska bara se när jag hann handla och städa färdigt. Äh!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Fullt upp imorn då ;) Vilken härlig "avslutning" med massage direkt efter arbetspasset ;)

2009-07-01 @ 18:23:17
Postat av: Hanna (at) Jasas.se

Vad kuuuul :D Perfekt arbetspass ju!

2009-07-01 @ 23:39:47
URL: http://jasas.se
Postat av: nanny

cool design till bloggen !

2009-07-02 @ 00:47:57
URL: http://nannyclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0