Och så är ju Oscar som han är

När jag såg hur misslyckade muffinsen blev så bestämde jag direkt att jag skulle göra en ny sats. Och snabbt dessutom eftersom det blev SÅ galet varmt här av ugnen.

Oscar bad mig komma in på MSN för han satt vid datorn. Jag försökte svara snabbt och "muffins" fanns inte i ordlistan. Det gick sådär, det hela:


"Kan du vänta lite? Får göra en ny sats bak."

"Varför ska du satsa på baken? Och vem ska satsa på din bak?"

"Muffins!!"

"Jaha, trodde din älskar var där"

"Ja"

"Du har de?"

"Tjata"

"Så du har haft kladig rumpa när jag varit borta?"  "Dog du?"

"Jag bakar och vill gärna komma ifrån köket så jag slipper smälta bort!"

"Okej ska inte störa..."

"Förlåt snart klar"

"Gör inget, fredag imorgon"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0