Näst sista dagen för denna veckan

Idag är det inte lika gott morgon, så jag håller mig lite kort. Ska snart få i mig frukost så jag kan åka och jobba heldag. Så skönt att imorgon är sista heldagen och sen är jag ledig fredag-söndag.
Man är ju så ovan att jobba så här mycket, och långa dagar, så dom lediga dagarna behövs!

Har inte haft så stor lust eller ork till datorn, mer än tittat till Facebook, ifall nån undrar var jag tagit vägen med egna inlägg och kommentarer i andras bloggar. Men dom kommer väl i hegen, om inte tidigare.

Igår vart vi dessutom inte hemma förrän runt 22.40 och efter en stund där kom jag på att matlådorna inte var gjorda. Och så behövde Oscar hjälp med en boss på Lego Batman, sen däckade jag rätt fort kan jag lova, hehe.
Med ett belåtet leende, att han behövde min hjälp. På ett TV-spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0