Mellanandning

Jasas: Hon ramlade/snubblade för nån månad sen eller nåt, och har haft ont sen dess :( Hoppade på kryckor ett tag och går med stödstrumpa nu, så hoppas dom fick svar av röntgen idag!

Anneli: Mja, lite för jag väl skylla mig själv att jag inte tog tag i det tidigare, men om vi ska på dopet så är det ju på lördag så vi åker på fredag. Och jag får besked på tisdag om jag får mer och/eller ny medicin. Men men.





En liten mellanlandning innan vi ska vidare till pappa. Vi har varit uppe och stått och gått sen före 10 idag och så ska vi promenera på 40-45 minuter till pappa, så jag kände att jag ville hem och andas liiite. Även om vi hade fått skjuts dit.

Funderade på att åka till vikingabyn som ligger här. Men så vart klockan redan 14 när vi var klara förut, tar kanske en halvtimme lite drygt att komma dit. Så vill man ju inte stressa om man inte är klar tills vi ska vara hos pappa, samtidigt som om vi blir klara för tidigt så hade jag inga nycklar med mig.

Men, det står ju kvar. Och så hann jag som sagt sitta lite. För nu är jag verkligen övermätt, ingen hit alls kan jag säga. Men gott vare. Kinabuffé, ojojoj så onyttigt med alla friterade kycklingar. Men, så gott!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad gott med buffé! :D

Ha så trevligt sen!

2009-07-29 @ 15:23:06
Postat av: j a s a s . s e

Men vad jobbigt för henne, måste ju blivit någon spricka eller nåt? :(

2009-07-30 @ 23:16:35
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0