Lalala

Anneli: Ja, det är så jag fattar det också men då hade jag la snarare sagt "lägg en klick på" eller nåt, inte "klicka i".

Chathrine: Ja alltså man kan ju spritsa i också. Men det var nog i:et jag fastnade på, klicka i. Som jag skrev till Anneli borde det ju annars varit på man använt. Men sylten ska ligga uppe på muffinsen alltså?





Hujeda mig vad varmt det blev! Typ senaste en-två timmarna hände nåt och det blev tokvarmt! Ligger ändå nästan neck i sängen med takfläkten på högsta varvet och svettas!

Försöker titta på Armageddon men den var inte så värst bra. Eller jag tröttnade. Sen slutade Oscar titta så jag kunde inte fråga honom när jag inte fattade. Den är på, men jag tittar inte så värst.

Dags att sova strax också. Jobba imorgon då, även om jag börjar lite senare så tänkte jag fixa lite här hemma innan. Får se om jag orkar mig ner och handla innan, annars får det blir när jag kommit hem. Inte mer med det. Jag kan ju göra vad sjuttsingen jag vill!

Kommentarer
Postat av: Hanna (at) Jasas.se

Ha det toppengräjt på jobb imorgon lilla pärlan :))

2009-07-01 @ 23:42:42
URL: http://jasas.se
Postat av: chathrine

nope, mitt i. Som en liten äppelpaj. Med smet omkring. Om du gör smet som jag skrev där du vispar socker och ägg först, så blir den så lös, så att sylten sjunker ner i muffinsen och "försvinner". Gör du margarin & socker först så blir muffinssmeten fastare som ..ja fromage och då får du använda sprits med tyll och "trycka ner" sylten så den hamnar i. har man sylten uppepå så bränns den i gräddningen och smakar inget gott.

2009-07-02 @ 09:23:12
URL: http://snovit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0