Kvällen ikväll

Anneli: Jaa, det är lite häftigt att man kan känna pirr även efter flera (eller inte så många, men "några) år tillsammans. Och absolut positivt!
Kul att jag var in förut, och när jag kom igen hade du kommenterat - IGEN! :D Jag var inte så förtjust i honom eller Fairytale förrän jag tankade skivan och lyssnade lite mer, faktiskt. Men ja, man kan inte gilla allt och alla!





Nu börjar jag bli lite trött, blev lite sent hos mamma. Strax efter 00 tassade Anton upp. Stackarn hade såå ont i fötterna när han skulle lägga sig. Stod bara och grät för att han hade ont. Antingen för att han varit och trampat på berg hela dagen eller för växtvärk, eller varför inte lite av varje? Sen när han vaknade, hade han ont igen så han behövde mamma och lite massage. Stackarn, så jobbigt när han är ledsen och har ont.

Vi satt i alla fall och tjötade ute ett bra tag, sen blev vi in medans mamma skulle natta Anton. Och jag fastnade i korsord. Mamma hade köpt nån tidning, som hade med en barn-bilaga! Perfekto för mig, hehe. Älskar korsord men får aldrig ut nåt. Om det inte är barnversioner då.

Sen traskade vi hem. Kändes varmt när vi kom ut, men när vi råkade stanna en millisekund blev det kallt men hela tiden när vi gick var det skönt. Och då gick vi i t-shirt båda två. Och pratade hela vägen hem. Jag tycker det är så obehagligt att gå så sent på kvällen, när det är mörkt, och helg. Men så pratade vi oss hem, så skönt!

Nu börjar det väl bli dags att ta sig till säng? Liiite sent, och jag börjar bli hungrig. Och trött, framför allt. Nej, dags för god natt innan det är god morgon igen. Natti natti och god morgon, när ni nu läser!

Kommentarer
Postat av: j a s a s . s e

Stackars Anton, jobbigt att ha så ont :C



Jag tycker också det är roligare med lätta korsord.. Tycker t.om "Vi i femman" kan vara svårt ibland, HAHAHAH.



Också tycker jag det är skitläbbigt att gå hem i mörkret. Tur att ni babblade er hemåt <3

2009-07-18 @ 09:33:58
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Uscha, vad jag minns den värken väl från när jag var yngre. Det gick verkligen inte att sova då!

Värst vad det blivit "inne" med korsord då, Andreas har tjatat om att han vill köpa nån kryss-tidning nu, för han har löst alla som fanns i fika-rummet på jobbet ;p

2009-07-18 @ 13:42:41
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0