Intet nytt

Jag är trött, men det är väl ingen nyhet vid det här laget? Ska bli så gott verkligen, med två lediga dagar nu.

Pratade med pappa förut, och han sa nåt om att vi skulle titta förbi. Jag sa att vi tänk försöka hinna och orka på onsdag. Då var det kört, då sa han att dom skulle bjuda på middag (om det blir mat eller pizza visste han inte) så nu har vi ju inget annat val än att gå dit, hehe. Ne, men det var väl bra på sätt och vis också. Så blir det ju garanterat av.

Måste försöka få ringt vårdcentralen imorgon också, uscha mig det är inget jag ser fram emot.

Nu ska det bli lite Eureka här. Kom hem lite tidigare, en hel halvtimme, och överraskade Oscar. Maten vart färdig i tid så vi åt och han hade gjort så gott kött med hasselbackspotatis och brunsås. Lite vin på det så kände man sig så vuxen så. Sen blir det nog en tidig kväll, och försöka sova ut (till 9!) imorgon. Jammi, jammi, jammi!

Så sov så gott så hörs vi, ganska garanterat, lite mer imorgon. Puss och kram, skumbanan!

Kommentarer
Postat av: j a s a s . s e

Klockan 9 har jag redan jobbat 2 timmar.. men på onsdag och torsdag börjar jag 16 ena dagen och 14.45 andra, wiih! :D

2009-07-27 @ 21:16:49
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0