Ingen Jungfru Maria här inte

Jasas: Jag tänkte faktiskt på dig när jag skickade dom inläggen! KUL att du gillade dom då också!
Nej, vi sa det förut att när han har en liten säng så tar han liten plats, men i stor säng tar han stor plats. När han sover bredvid eller mellan mig och Oscar så tar han ju mer plats själv än vad jag och Oscar tar tillsammans.
Jag ska skriva en sak NU om dom håriga trollen!





Jag trodde Lova låg och födde förut. När jag sa det till mamma frågade hon hur det skulle gå till. Jag och Oscar sa i mun på varandra "Jungfru Maria". Men så var inte fallet.

Hon satt nere i spånet, vilket hon sällan gör. Satt och gungade typ så jag tänkte bara att nu är nåt fel. Tog Oscars telefon, startade kameran och riktade blixten mot henne. Kom inte på nåt annat nära som kunde lysa. Men så blev hon rädd och hoppade och skuttade upp. Hon mådde bra, och födde inte. Puh!

Kommentarer
Postat av: Hanna (at) jasas.se

Men herregud! Vad läskigt :O



Jaa, mer from insider Jysk :D

2009-07-12 @ 22:17:29
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0