I like mottagning

Sen är det så grymt skönt med den nya telefonen också, eftersom det är Tele2 (så är det heller inte så mycket tack vare telefonen, men ändå) så har jag mottagning (3 har bäst mottagning my ass) så batteriet håller i evigheters evigheter!

Minns inte om jag laddade den igår morse eller i förrgår morse och har hälften kvar. På gamla telefonen (med skit 3) tog batteriet slut varje kväll eftersom den alltid stod och sökte mottagning. Heja Tele2!


...och jag kan äta med Oscar. Och kissa med Oscar. Nu kan han ha koll på mig jämt, säger han.

Kommentarer
Postat av: Anneli

LOL ;)

2009-07-07 @ 21:44:16
Postat av: Hanna (at) jasas.se

Jag har alltid bra mottagning med 3, så det så :P

2009-07-07 @ 23:57:26
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0