Hej, jag heter Jenni och ringer från Jysk

Vad jag flinade, förut på jobbet. Jag skulle ringa och informera en kund om att hans soffa inte kom idag.

Hans son, antar jag, svarade. Klockan var strax innan 12 och jag väckte stackaren. Han fattade inte mycket av vad jag sa men jag hoppas att pappan förstod när killen sa vad han mindes.

Det fick mig också att tänka på den gången jag förmodligen förstörde nåns julklapp.

Nån hade beställt en spelstol, och jag ringde för att tala om att den kommit. Vad jag inte tänkte på var att personen jag pratade med lät väldigt liten. Och han hade ingen aning om spelstol. Och det var i december.

Jag ångrade mig rätt mycket sen, och frågar efter personen som beställt, och kollar vad dom beställt.

Kommentarer
Postat av: Hanna (at) jasas.se

Åh som domt.. men man lär ju sig verkligen av sina misstag, som tur är!

2009-07-13 @ 22:03:12
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0