En ny lista kanske?

Känner lite lätt igen listan, men kanske bara är några samma frågor, så jag kör:


Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Inte just i denna sekund, han är i köket och jag är i soffan.

Har du sett din bästa vän gråta?
Ja.

Vad åt du senast?
"Kanterna" från när jag skar upp tomat.

Har du fått någon komplimang idag?
I alla fall "Snygg rumpa", säkert nåt mer.

Har du varit med i en rättegång?
Nej, aldrig jag själv. Hoppas slippa, också.

Är du polare med grannarna?
Nä, kan jag inte påstå.

Vilka språk pratar din mamma?
Finska, svenska och engelska. Sen kan hon lite spanska, tyska, latin - och säkert nåt mer.

Vilka länder har du bott i?
Sverige.

Senaste piercingen?
Har bara i öronen.

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
I... tisdags? Fick skjuts hit och dit och sen hem av Malin.

Gay?
Nej, strajt.

Har du äggat någon?
Nej, vi har inte sånt här. I stan hade dom dock det.

Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Hah, nej.

Suger det här?
Ne, hittade ju en lista jag kände för att göra.

Har du varit på stranden?
Ja, klart jag har.

Har du haft en stalker?
Nej, inte vad jag vet. Mer än han i köket då.

Minns du din/dina musiklärares namn?
Den senaste, i högstadiet, hette Kjell, den/dom andra minns jag inte.

Har du varit på ett party?
Hehe, jodå.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nej, jag skulle nog inte våga, men det hade varit häftigt.

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Att jag hoppas att du också går på dagis, annars får du allt vänta 10 år.

Har du varit utomlands?
Mja; Finland, Norge, Danmark plus i båt på Polens hamn.

Har du sett din bästa vän naken?
Jamjam, yes.

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Ja, eller det beror ju på varför jag slagits. Men ja.

Var är dina syskon just nu?
Antagligen hemma och leker med nån, eller hemma hos nån och leker.

Vad var den senaste drömmen som du minns?
Minns delar av drömmen från natten innan denna. Var på jobbet med Pernilla.

Vilken tid gick du upp i morse?
Strax efter 9.

Vad ska du göra i helgen?
Jobba, ledig tid är inte bestämd än.

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Oki..puss i luss...är ni värsta polers nu :p"

När var du riktigt sjuk senast?
Veckan efter midsommar, göööörförkyld.

Vem är den senaste kändisen du tog på?
Jo för jag går ju och tar på kändisar. Min pappa, han är känd här?

Vad finns i din bakficka?
Gamla skyltar antagligen. Tar alltid jobbet med mig hem.

Har du färgade linser?
Nej, jag har linser med styrka.

Vad gjorde du klockan två inatt?
Sov nog.

Vad är det första du gör på morgonen?
Tittar klockan eller stänger av/snoozar klockan.

Vad ska du göra efter det här?
Sitta lite till innan vi går till papi.


Kommentarer
Postat av: j a s a s . s e

Denna lånar jag :)

2009-07-24 @ 15:34:27
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0