Där trillade poletten ner!

Det var ju när jag på Bloglovin' såg bilden på vad Ann-Louise ätit, som jag kom att tänka på vad jag skulle skriva om. Så glömde jag av det igen men när jag kikade in dit igen, kom jag på det!

Jag skrev ju för ett tag sen att jag inte visste om jag gillade sushi. Nu vet jag. Det gör jag inte. Tänkte att jag skulle testa, bara för att se. Men jag tuggade lite men fick inte ner det. Det liksom smakade inget, men konstigt.


Så, nu vet jag. Jag gillar inte sushi. Punkt och slut.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Måste jag också testa då? Kan jag inte bara låtsas att vi tycker likadant ;)

2009-07-29 @ 18:11:08
Postat av: j a s a s . s e

Jag vet att jag inte tycker om det så jag behöver inte ens testa, urk!

2009-07-30 @ 23:17:57
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0