Äntligen fläktar det

Chathrine: Okej, det visste jag inte, och att det var så stor skillnad på hur man gör det. Men ägg och socker först sa receptet också. Får nog göra en sats idag så jag vet att det funkar, hehe. Misstänkte väl att sylten skulle bränna, därför jag blev så förvirrad. Tack för hjälpen!

Annli: Man kan "alltid" skicka SMS till mig. Sover jag så vaknar jag antingen inte eller så somnar jag om på stört så det behöver du inte oroa dig för! Bara att skicka när du känner fört, hehe.

Nina: Hehe jasså, det har jag aldrig sett eller tänkt på faktiskt. Det måste jag kolla!





Vad skönt det är att vara hemma igen! Helst när jag satte mig vid stora datorn så det blåser från fläkten. Så varmt det varit idag verkligen! Måste vara det där regnet, som förvisso inte vill komma, men som stökar till vädret. Har liksom varit så blaskigt och klibbigt varmt. Jobba tio minuter, stå vid fläkten tio, och så har vi hållt på.

Blev heller ingen massage idag, Annelie SMS:ade (vad underbart att vi lever på 2000-talet, eller hur?!) och sa att hon fått ont i benet så jag ska boka en ny tid sen när hon haft semester eftersom vi inte hittade nån tid som passade nu innan. Men, som jag skrev till henne så ska jag ju jobba på nu så det behövs väl mer sen då.

Såå, idag ska jag städa vidare, så gott jag orkar. Kanske bege mig ner och handla lite för att ha till imorgon, men också för att testa och baka dom där muffinsen så jag vet att dom blir bra. Annars får jag ju hitta på nåt annat, inte mer med det. Och tvätten den tvättar, är klar om en timme eller nåt. Så blev det med det.

Kommentarer
Postat av: chathrine

Vassego! sylten ska ju va fyllning. Därimot kan man ha i lite sylt i glasyren och ha ovanpå sen. ;)

2009-07-02 @ 19:12:25
URL: http://snovit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0