Ajja bajja på mig

Jag tänkte lite när Hanna här om dagen frågade, eller snarare konstaterade att jag inte skriver så mycket om kunder från jobbet. Och jag svarade att jag minns oftast inte allt, och minns jag så tänker jag inte på det när jag bloggar. Så idag, när det hände nåt, skrev jag ner det. Efter att jag hade glömt det första, hehe.

Men sen var det en tjurig tant, men det har jag bara ingen lust att skriva om, så det blir nåt roligare:

En söt liten pojke. Han kan väl ha vart runt 2(-3) år kanske. Så söt! Hans mamma hade mycket som han inte fick göra hit och inte göra dit. Hon var väl som dom flesta mammorna som kommer in med barn är. Och så hade han gjort nåt han inte fick, och då svarar han att får han inte det, så tänker han sätta sig i stolen här.

När han satte sig där började han mumla för sig själv "Nej Tim, du får inte sitta där. Inte göra så, Tim. Nej, det får du inte göra." And so on, men SÅ söt, haha! Satt och sa allt vad mamman skulle ha sagt. Och så lite sådär halvt oklart, eller sluddrigt som bara en liten som inte kan prata klart än, kan.

Kommentarer
Postat av: Hanna (at) jasas.se

Ahmen vad sött :D Kan se Anton göra en sån grej, han blir ju 3 i nästa vecka, hahaha.



Barn är bäst!

2009-07-10 @ 23:28:18
URL: http://jasas.se
Postat av: Marina

gulligt med pojken :)

2009-07-11 @ 13:51:00
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0