Vetti katten hur vi ska klara det här

Anneli: I see, I see. Smart tänk, med överkastet, hehe.

Jasas: Ja, jag förstår verkligen! Skulle bara vilja ge dig en dunderkram nu och önska att det onda gick över snart.





Kom liksom av mig lite efter jag var inne och läste hos Jasas-Hanna.
Blir så ledsen för hennes och deras skull och kommer ihåg hur det var när vi var tvugna att göra oss av med vår bästa vän. Men sånt är livet och en dag lär man sig att leva med det även om det är tungt i början.

Lika bra jag flyr tillbaka till Blomdalen igen.
Där har vi nu fem ungar och vetti katten hur vi ska klara det här. Men det ska gå bra, minst 10 ungar ska det bli. Har man bara tillräckligt mycket att göra går det bara av farten. Japp, nu drar jag!

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Så hårt det lät då du skrev men sånt är livet och en dag lär man sig att leva med det.. Visst är det så, då man ser tillbaka iaf. Livet är en hård skola, och det är ju bra att man vågar älska överhuvudtaget :/

2009-01-23 @ 15:25:26
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0