Vem hade fel igår då?

Funderar på hur detta hänger ihop?
Igår hade jag, enligt bloggens egna besöksräknare 10 besökare. Enligt den jag lagt in själv på bloggen hade jag 8 besökare. När jag sen kollade "alla" IP-adresser hittade jag åtta olika, plus en som inte fanns med alls men som jag vet måste varit inne eftersom jag fick en kommentar?

Så kollar jag nu, 10 enligt bloggen och 10 enligt mätaren.
Vem hade fel igår då? Känns som att den jag lagt in själv kan ha missat två. Inte för att det är så noga egentligen, jag ville ju mest veta om det är samma människor här om och om igen eller nya varje dag. Så får det la diffa sig lite då och då om det vill, inte hela världen. Det var ju ändå bara en kul grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0