Undersökningen lyckades!

Jag har kört en undersökning, kan man nog kalla det.
När en toarulle tar slut brukar den bli kvar, tom, på rullhållaren. Ibland byts den, men många gånger blir den kvar både en och två rullar. Så jag ville göra ett test.

Bredvid toastolen finns det olika nivåer.
Badkaret, papperskorgen och golvet. Jag börjar längst upp: badkaret. Där är det rätt lätt att nå när man står ändå. Så det funkar bra. Inget händer.

Flyttar den ner till papperskorgen, mitten nivån.
Lite längre att sträcka sig, både för att ta upp och lägga ner, när man står upp. Sitta är ju inga problem men det är inte så många här som gör det. Inget resultat.

Sista nivån: golvet.
Den står aldrig där två gånger, ställer jag den på golvet hittar jag den på badkaret eller papperskorgen nästa gång. Men jag fortsätter med golvet: det funkar!

Och vad hittar jag sen då?
Dom sista varven - på hållaren! Och bara för att testa, lämnar jag den tom på hållaren. Gissa hur förvånad jag blev, när en full rulle mötte mig där nästa gång!

Mission completed.
Nu kan jag byta igen. För jag vet att jag inte måste. Jag visste innan också, men nu har jag lite mer konkret bevis. Gu sicken bagatell, men undersökningen lyckades!

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Hmm.. Vad använder du för virusprogram? Jag får ingen varning när jag går in.. Ska maila till redaktionen på babytime.se och fråga om de vet något. Jag har en speciell länk som räknar antalet besökare som klickar sig in från min sida, så det kanske kan vara den som strular?

kram

2009-01-29 @ 23:12:36
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa

Ha ha... ja, jag kan också bedriva lite vetenskapliga undersökningar här hemma;.)

2009-01-30 @ 07:49:49
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

Det var ju riktigt smart :D Sicken tur Oscar hade där för sin egen skull, HAH.

2009-01-30 @ 10:17:55
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

LOL ;)

2009-01-30 @ 13:39:23
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0