Shoppelipoppa

Smooth.


God morgon litegranna.
Är lite segstartad idag men jag ska nog komma igång idag också. Väntar på besked från Malin ifall vi ska åka och shoppa idag - eller när snarare. Så vet jag om pappa kommer idag också.
Men jag har ju att göra, i 18 minuter till.

HAHA, detta är nog ett av det bästa One Tree Hill på länge, länge!
Så jädrans skönt avsnitt, sitter och skrattar hela tiden. Precis vad som behövdes, ett glatt och roligt avsnitt. Kan nog se om det ett antal gånger om det behövs, grejt!
Säsong 6 avsnitt 14 - kom ihåg det!

Och, vi ska shoppelipoppa idag.
Men inte förrän senare så pappa kommer hit sen också. Vilket betyder att jag får spara mina sista minuter på detta underbara avsnitt och fixa i ordning lite innan.
För att sen åka och jobba också, hoppsan sa.


Seriously, good luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0