Så då gör jag väl det då

Jasas: Hade för mig att det var därifrån jag fått det, din blogg alltså. Får kolla upp det.
Mjaaa, har la inte dom bästa skorna egentligen, i alla fall inte för fötterna även om jag gillar dom. Där emot har vi sånna mattor att stå på.

Anneli: Det som inte dödar det härdar? Hehe.

Malin: Tack för stödet, hah.





Kände att jag borde blogga nu.
Så då gör jag väl det då?

Har kommit upp (nähä??) och duschat så dagen är på G kan man säga.
Vaknade helt perfekt i morse, eller nästan. Hade ställt klockan på 8.45 men vid 8.11 vaknade jag av akut skvätta vatten-behov och eftersom det ändå var en halvtimme kvar, kunde jag gå upp och sen lägga mig och gosa en stund. Vilket jag(/vi) gjorde, nästan en timme.
Sov sådär lite halvt och jätte gott. Man slumrar liksom bara, ingen djup sömn men ändå inte helt vaken. Hel bra och jätte skönt! Så var jag inte alls trött när jag väl gick upp, in i duschen.

Nu tänkte jag göra lite lunch till mig, blir nog att koka pasta till den sista kycklingen. Snabbaste.
Och sen åkeliåka till jobbelibobbet. Kanske skulle vi upp till Malin sen och äta smörgåstårta och kakor också. Hon fyllde år i fredags, hade kalas igår och vi var egentligen inbjudna men kände att idag passade bättre. Så, jag har skickat ett SMS och frågat och hör jag inget får jag ju ringa från jobbet sen.
Annars, blir det att ge sig på Saw III när vi kommer hem, snart är vi framme!

Men nu får jag ta och börja med maten och komma igång här. Har suttit här lite för länge, ovanligt.
Fast inte för att det är bråttom, egentligen. Så gottigt!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Härligt med en lugn förmiddag även om du ska iväg.

2009-01-11 @ 13:12:28
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0