Utmaning: Sju sanningar

Fick precis en utmaning av sötaste Jasas, here it goes:

Regler:
1.
Länka till den som har utmanat dig.
2. Berätta sju sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg.
4. Kommentera hos personerna som du utmanat.

Sju sanningar om mig:
1. Jag har aldrig testat att röka.
2. Jag är överviktig, vet om det och gör inget åt det.
3. Jag tycker det är allra roligast att jobba med Malin.
4. Jag har alltid önskat mig en lillasyster.
5. Jag har gööör fina ögon.
6. Jag är en riktig blygis.
7. Jag tycker blodpudding är bläää.

Jag utmanar:
1. Anneli.
2. Anso.
3. Malin.
4. Erika.
5. Chathrine.
6. Marina.
7. Spiderchick.


Kommentarer
Postat av: mammabecka

Okej, vad konstigt :/ hör av dig om det skulle strula sådär igen.

kram :)

2009-01-30 @ 11:11:03
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

Duktig kicka! :)

2009-01-30 @ 21:37:45
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0