Pill och fixhumör

Ann-Sophie: Haha ja typ lämna en och få två tillbaka? Bilder lovar jag dig också när vi väl fått upp det: inte idag alltså!
Usch vad jobbigt med tandläkarskräck, Oscar har det också. Hoppas du kommer till en bra och förstående tandläkare den dagen du kommer dit! Som förstår att du är rädd och kan hjälpa!

Chathrine: Japp, hyacint var det. Tror inte den blomman varit tjock och "frisk" så länge den stått i min ägo. Men än står den där, och ynglar av sig. Fast då kan man ju slänga den om den tröttnar, när man har tre andra liksom.





Jaha, ska vi pilla?
Är på pill och fixhumör, sen fastnade jag här. Hmm, icke bra. Var på vippen att börja rensa ur garderoben - HUJEDAMIG säger jag bara, hujedamig! Ska fota innan och efter, kommer bli så stor skillnad. Men gott att få ordning på skiten, förhoppningsvis en gång för alla. Fan vad jag ser fram emot det!
Och snart, kanske ganska snart eller inom en månad eller två, så kanske sånt som vi inte rår för här är färdigt. Och så slänger vi ut skit och köper saker och sen kan man börja trivas här. Kanske lite i alla fall?


Fan vad har jag ätit nu då? Försöker gå igenom dom senaste minutrarnas intag.
Börjar smått svida och sådär i läpparna och tungan som efter ananasen. Kanske hade lite mellan tänderna som trillat ut? Eller nåt annat som inte var lika farligt, för det känns liksom bara. Det bara finns, men inte så att det gör ont eller nåt. Inte som med ananas, buhu.
Tomat kanske? Jävla skit, är säkert tomat i tacos dip? Alltså dip med tacos smak? Garanterat. Bara för att det var vad moster och mamma sa, att det kan dom inte heller äta. Garanterat, just my luck.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Jag vill med ha en garderob att rensa i, haha. Vi köpte ju en i april men tror du den kommit upp än? Nej just det. Suck.

2009-01-07 @ 12:51:31
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0