Trött i mina små, snygga ben

Chathrine: Haha jag hoppas du hade öronproppar med dig! Sicket plågeri!

Jasas: Ahh, det är lugnt! Har knappt suttit här själv igår så jag förstår!

Anna: Kollar gärna det när jag kommer ihåg, om jag vet att jag ska betala kontant. Och det inte är många mynt. Så slipper man stå och rota och undra om man har växel.
Hoppas det går bra med VV nu då och att du fortsätter må bra!





Vart tog dygnets timmar vägen?
För ett tag sen (kvart kanske?) kom jag på att om tolv timmar sitter jag på möte. TOLV TIMMAR? Det är bara ett halvt dygn, och på den tiden ska jag äta, slappa, sova, äta frukost och ta mig dit. På tolv timmar? Känns inte rimligt. Men kul ska det bli. Speciellt när det kan bli lite diskussion då vi precis infört ett nytt system som dom flesta är missnöjda med.

Ja alltså...
Så det blir en diskussion om hur man ska göra, varför det ska vara si eller så. Menade jag alltså. Om nån tyckte det innan var otydligt. Kanske bara var jag? Jag behöver mat och sömn nu. Är trött i mina små, snygga ben. Hade på mig dom nya skorna. Gjorde varken till eller från, har lika ont idag som alltid. Men nya pjuks ändå, alltid nåt!

Så kvällen ägnas not åt bloggar.
Man kommer efter så när man fastnar i Sims och har simskola och allt. Men kul är det, och även om bloggarna är kul så är dom ju inte allt och det är bra att ta sig en paus ifrån dom ibland. Andras som min egna. Visst lät det bra och moget? Precis som om jag trodde mig själv för att glömma att jag legat sömnlös med tårar för att jag inte "fått" läsa mer?

Kommentarer
Postat av: Jonna

fin blogg!:)

2009-01-19 @ 20:42:15
URL: http://joonnas.blogg.se/
Postat av: chathrine

Tyvärr hade jag ju inte det ! :) Använder aldrig såna på konserter - är redan stendöd...nästan, haha!

2009-01-19 @ 21:18:37
URL: http://snovit.wordpress.com
Postat av: Jasas

Ja men nya skor gör ju lite ont innan foten vant sig, lilla duuu!



Jag ska bara läsa färdigt här inne sen blir det bingen. Orkar faktiskt inte läsa hos någon annan mer ikväll!

2009-01-19 @ 21:59:08
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0