Tack för idag

Wow, Det är tio (eller femton?) minuter kvar tills Let's Dance börjar och jag är vaken!
Ikväll röstar jag på Morgan, Laila och Hasse. Om man bara ser till ikväll för dom andra kvällarna kommer jag faktiskt inte ihåg. Förutom att Morgan var favvon innan också. Han är ju grym!

Funderar där emot på att ta röstningen, med lite Samantha, i sängen.
Plocka ut linser och göra sig klar och sen bara släcka de små blå. Gick inte så bra för min familj, pappan ökade sin ålder med tre dagar och jag har inte "råd" att lösa det.

Men men, han får la dö så får hon gå vidare med nån annan?
Eller så startar jag en till och drar upp så dom lättare får tvillingar, då behöver man ju bara få barn fem gånger. Det löser sig, det är bara ett spel - som tur är! Hah, tänk om det var på riktigt!

Ne, men då ska jag inte sitta här och babbla.
Good natt och ses imorgon, sov så gott och allt sånt där. Tack för idag och puss och kram!
Och lite sådär.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Min för-tillfället-favvo-sim-familj är nu uppe i fem barn. My, Minna, Molly, Milla och Mimmi. Bara tjejer? Nästa gång får det se till att bli killar, för jag har slut på passande tjejnamn :p

2009-01-23 @ 22:56:46
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

HAH, så jäkla roligt det är att läsa om dina Sims-äventyr, HAH!

2009-01-24 @ 11:44:42
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0