Snart smäller det

Malin: Sorry, tänkte och glömde. Men jag kan fota lådorna i frysen om du vill? Nu gjorde jag ju på "rätt sätt" (tror jag?) och då kokar man bara ris, steker (och kryddar?) köttfärs, och kokar ärtor, majs och paprika (sånnadär frysta du vet) och blandar ihop allt och smaksätter! Super gott, enkelt och mättande!





Bambambambaaam... Bambambambaaam... Nu börjar det flyga fjärlilar i min mage. Känner mig extremt ofräsch i munnen (har ätit men inte borstat tänderna en för jag ska på en runda till) och är bara allmänt livrädd. Så skönt det kommer kännas när jag går hem sen, som Bambi på hal is (förmodligen). Eftersom det var halt igår kväll skulle jag tro att det är det nu med. Buhu, jag är så nervös!
Blandat med förbannad på vad jag ska få för svar sen när jag ringer om allt som ska fixas här. Och i det nervös också. Mamma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0