Slutar klaga

Jag insåg just att jag ska sluta klaga på att det är kallt, jag är inte i kylskåpet.
Vet inte om man ska snurra den grejen till max eller min (hata, varför har dom inte rött och blått som vanliga kylskåp??) och efter att ha haft den på min och det legat på 2-3 grader så vred jag över till max, kändes mer rimligt.
Så tänkte jag hämta termostaten (som jag för övrigt köpte bara för att se hur jävla kallt det egentligen är i kylen) och hänga ut den här - bättre än inget liksom. Då ser jag att det är nollgradigt! Fort över till min igen.
Och här är det inte nollgradigt, en liten stund senare gick jag förbi och den hade kommit över 5 grader. Så nu ska jag inte gnälla om att det är kallt (har ju dessutom på mig BH och byxor nu) om jag inte sätter mig i kylskåpet.
Tänkte skriva typ Så vet ni, att klaget är slut, men kom på att jag måste ju ha nåt annat att klaga på då? Hmm... TV:n står på på för högt ljud, usch det är så jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0